Regulamin sprzedaży withlawpartners.pl
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady i procedury świadczenia Usług drogą elektroniczną prowadzonych za pośrednictwem aplikacji „naffy”.
- Usługi prowadzi Ewelina Sroczyńska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Adwokat Ewelina Sroczyńska, wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju pod adresem ul. Adama Mickiewicza 37/58, 01-625 Warszawa, NIP: 8172106645, zwany dalej Usługodawcą.
- Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
- adres poczty elektronicznej: e.sroczynska@withlawpartners.pl;
- pod numerem telefonu: +48 535 963 595;
- Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
§ 2. Definicje
- Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyto jednego z poniższych pojęć należy przez to rozumieć:
- Aplikacja lub naffy – platforma internetowa prowadzona pod domeną www.naffy.io, będąca własnością Operatora i umożliwiająca Usługodawcom sprzedaż Usług i Produktów Cyfrowych;
- Usługodawca – podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, którego adresy elektroniczne, siedziba i adres wskazane są w pkt 1. niniejszego Regulaminu;
- Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z udostępnionych przez Usługodawcę usług świadczonych drogą elektroniczną;
- Usługi – usługi świadczone lub produkty cyfrowe sprzedawane przez Usługodawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Stripe – platforma internetowa świadcząca usługi płatności bezgotówkowych w Internecie, dostępna pod adresem www.stripe.com.
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego (np. laptop, telefon);
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Operator – FF Labs spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Toruniu (87-100 Toruń) przy ulicy Jana Matejki 47B/2 wpisaną do rejestru przedsiębiorców krajowego rejestru sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu Wydział VII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000860286 posiadającą numer NIP: 9562363416 oraz REGON: 38704412100000, kapitał zakładowy w kwocie 5000 zł w całości opłacony;
- Regulamin – niniejszy dokument;
- Konsument – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, zawierającą Umowę w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – należy przez to rozumieć osobę fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§ 3. Zasady korzystania z aplikacji naffy
- W celu prawidłowego korzystania z Aplikacji każdy Klient powinien we własnym zakresie oraz na własny koszt i ryzyko zapewnić po swojej stronie następujące minimalne wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- urządzenie elektroniczne pozwalające na korzystanie z Internetu (laptop, komputer stacjonarny, smartfon, etc.),
- urządzenie elektroniczne pozwalające na połączenia dźwiękowe wraz z obrazem,
- aktualną przeglądarkę Internetową z włączoną obsługą JavaScript oraz wsparciem nowoczesnych technologii HTML.
- Korzystanie z Aplikacji oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w ramach Aplikacji.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania z Aplikacji w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Aplikacji niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Aplikacji w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Usługodawcy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych lub zakupionych w ramach Aplikacji jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- nieudostępniania treści zakupionych w ramach Aplikacji osobom trzecim,
- korzystania ze Aplikacji w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
§ 4. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
- Usługodawca, w ramach platformy naffy, świadczy następujące usługi:
- sprzedaż video konsultacji, spotkań online,
- sprzedaż ebooków oraz produktów cyfrowych.
- Informacje na temat rodzaju i zakresu usług dostępne są bez potrzeby dokonania rejestracji przez Klienta.
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
§ 5. Zawarcie Umowy
- Zawarcie umowy o świadczenie usług następuje z chwilą potwierdzenia przez Stripe (dostawcy usługi płatności online) opłaty w pełnej wysokości, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w ofercie Usługodawcy zawierającej cennik i szczegółowe warunki świadczenia usług lub sprzedaży produktów cyfrowych.
- Zawarcie umowy na warunkach ogólnych tego regulaminu albo ewentualnego regulaminu usługi szczególnej, oraz warunkach szczególnych określonych w zamówieniu jest potwierdzone przez Usługodawcę poprzez wysłanie Klientowi e-maila potwierdzającego fakt zawarcia umowy. Wydruk wysłanego/otrzymanego e-maila jest, w razie wątpliwości, potwierdzeniem faktu zawarcia umowy na wskazanych warunkach – wiążącym dla obu stron umowy.
- Zawarcie umowy o świadczenie usług może nastąpić w drodze odrębnych ustaleń między stronami.
- Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, albo na okres wynikający z regulaminu konkretnej usługi.
- W trakcie zakupu usługi lub produktu cyfrowego Klient podaje wymagane przez Aplikację dane, zgodnie ze stanem faktycznym, w szczególności aktualny adres email, na który Klient otrzyma potwierdzenie zakupu.
- Podanie danych określonych w §5 ust 5 Regulaminu jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania usługi.
- Usługodawca może zwrócić się do Klienta o doręczenie dodatkowych dokumentów dotyczących danych wskazanych w treści zamówienia (w szczególności wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzenia nadania NIP, potwierdzenia zarejestrowania płatnika VAT) lub innych dokumentów koniecznych do rejestracji usługi. Nie doręczenie dokumentów w wyznaczonym terminie stanowi podstawę do odmowy wykonania usługi. W takim wypadku umowa o świadczenie usług rozwiązuje się w dacie upływu terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
- W przypadku podania przez Klienta w zamówieniu Usługi nieprawdziwych, błędnych lub niekompletnych danych, Usługodawca ma prawo zwrócić się o uzupełnienie bądź zmianę danych w wyznaczonym terminie pod rygorem rozwiązania umowy i zaprzestania świadczenia usługi. Bezskuteczny upływ terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powoduje rozwiązanie umowy.
- Z chwilą składania zamówienia Usługi Klient oświadcza, iż:
- zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia,
- podane w zamówieniu Usługi dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym oraz nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.
- zapoznał się z treścią dodatkowych regulacji stosowanych w odniesieniu do wybranych usług oferowanych przez Usługodawcę i dostępnych na Stronie internetowej, w tym: regulaminów i szczegółowych warunków świadczenia usług, regulaminów promocji, specyfikacji technicznych, i akceptuje ich zawartość,
- wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą elektroniczną,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, które Usługodawca zbiera w celu wykonywania zawieranej umowy, w tym na przetwarzanie tych danych w przyszłości, również w zakresie dokonywania płatności za usługę za pośrednictwem wyspecjalizowanych serwisów internetowych jak i przekazywania tych danych podmiotom wskazanym przy rejestracji,
- został poinformowany o prawie wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania za pomocą przesłania wiadomości na adres poczty elektronicznej Usługodawcy, do sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz do zgłoszenia żądania usunięcia swoich danych, jeżeli zostały zebrane z naruszeniem przepisów lub są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Żądanie zaprzestania przetwarzania danych, Usługodawca może traktować jako naruszenie przez Klienta umowy i skutkować może rozwiązaniem umowy przez Usługodawcę bez prawa zwrotu niewykorzystanej kwoty z Usługi, jeżeli cel dla którego dane zostały zebrane nadal istnieje,
- wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną korespondencji dotyczącej zmian w zakresie świadczenia usług przez Usługodawcę oraz informacji handlowej o nowych usługach Usługodawcy.
- Rejestracja usługi lub uiszczenie opłaty dotyczącej dowolnej usługi świadczonej przez Usługodawcę, jest traktowane jako akceptacja niniejszego Regulaminu.
§ 6. Płatności
- Świadczenie oraz przedłużanie świadczenia usług odbywa się według aktualnego cennika znajdującego się na Stronie internetowej oraz zasad określonych w niniejszym regulaminie wraz z załącznikami do niego stanowiącymi z nim integralną całość oraz cen indywidualnie ustalanych z klientem w ramach okresowych planów promocyjnych. Ceny usług, określone w cenniku, są cenami brutto.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług. Nowe ceny zostaną podane w zaktualizowanym cenniku obowiązują od dnia wprowadzenia zmiany.
- Klient zobowiązany jest do dokonania wpłaty tytułem opłacenia usługi poprzez udostępniony w ramach Aplikacji formularz płatności.
- Datą zapłaty jest zawsze data uznania na rachunku bankowym dostawcy systemu płatności Stripe z ust. 4 pełnej kwoty wynagrodzenia. Z kolei w ciągu 7 dni od dnia zapłaty, wynagrodzenie przekazywane jest na rachunek bankowy Usługodawcy.
- Z chwilą składania zamówienia/zawierania umowy Klient wyraża zgodę na wystawiane i przesyłanie faktur w formie elektronicznej, bez podpisu odbiorcy, zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur.
- Faktura VAT tytułem utrzymania usługi wysyłana jest na adres e-mail podany przez Klienta.
- Zwroty wpłat będą przekazywane na numer rachunku bankowego Klienta, bądź w sposób uzgodniony bezpośrednio z Klientem.
§ 7. Rozwiązanie umowy
- Umowa na usługi zawierana jest na okres podany w Formularzu zamówienia, wskazany w cenniku usług oraz szczegółowych warunkach zamówionej usługi.
- Każda ze stron umowy może ją wypowiedzieć, z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, bez konieczności wskazywania przyczyny. Wypowiedzenie powinno nastąpić w formie pisemnej.
- Postanowienia regulaminów świadczenia danej usługi oraz regulaminy promocyjne mogą zawierać szczególne zasady wypowiadania umów przez Usługobiorcę.
- Usługodawca ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku braku terminowego uiszczenia przez Usługobiorcę opłaty za wybraną usługę lub w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 8. Ochrona danych osobowych
- Podane przez Usługobiorcę dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na Stronie internetowej www.withlawpartners.pl.
§ 9. Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacja Klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług winna zostać przesłana Usługodawcy w formie pisemnej na adres korespondencyjny Usługodawcy oraz określać:
- dane Klienta umożliwiające jego identyfikację na stronie internetowej oraz kontakt z nim,
- rodzaj usługi, której dotyczy reklamacja,
- okoliczności uzasadniające reklamację,
- ewentualny żądany sposób usunięcia naruszenia.
- Reklamacje składa się w terminie 14 dni od dnia, w którym zgłaszający dowiedział się o zdarzeniu stanowiącym przedmiot reklamacji, jednakże nie później niż 30 dni od dnia w którym zdarzenie to nastąpiło.
- Usługodawca rozpatrzy Reklamację w terminie 30 dni od daty jej doręczenia, a następnie prześle Usługobiorcy odpowiedź, wskazującą rozstrzygnięcie oraz jego uzasadnienie
§ 10. Odpowiedzialność sprzedawcy
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia E-booka wolnego od wad i zgodnego z Umową. E-book jest zgodny z Umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego:
1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
2) przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Klientowi mającemu status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, o którym Klient powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
- E-book jest zgodny z Umową, jeżeli:
1) nadaje się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
2) występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego rodzaju i których Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
b) przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta o zawarciu Umowy;
3) być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Klient mający status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta może rozsądnie oczekiwać;
4) być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Klientowi mającemu status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przez Sprzedawcę przed zawarciem Umowy.
- Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności treści cyfrowej z Umową oraz dostarcza je Klientowi przez czas:
1) dostarczania treści cyfrowej określony w Umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub
2) zasadnie oczekiwany przez Klienta, będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, uwzględniając rodzaj treści cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter Umowy, jeżeli Umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej jednorazowo lub częściami.
- Jeżeli Klient mający status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę zgodnie z ust. 3 niniejszego paragrafu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej z Umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
1) poinformował Klienta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
2) niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej z Umową, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, jeżeli Klient mający status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha treści cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z Umową określonych w ust. 1 lub 2 powyżej oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy E-booka.
- Klient mający status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta jest zobowiązany do współpracy ze Sprzedawcą w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności E-booka z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech sprzętu komputerowego, oprogramowania i połączenia sieciowego wykorzystywanego przez Klienta w celu uzyskania dostępu do E-booka lub w celu korzystania z niego.
- Sprzedawca nie gwarantuje, że każde urządzenie elektroniczne prawidłowo odtworzy zawartość E-booka. W przypadku wątpliwości co do możliwości odtworzenia zawartości E-booka na urządzeniu końcowym, Klient powinien zapoznać się z instrukcją urządzenia końcowego i sprawdzić obsługiwany przez to urządzenie format plików.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania Zamówienia z powodu wystąpienia Siły wyższej. O wystąpieniu Siły wyższej i niemożności zrealizowania Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta, przesyłając wiadomość e-mail na adres e-mail Klienta wskazany przez niego w Formularzu zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działalność administratorów serwerów pocztowych Klienta, w szczególności za blokowanie przesyłania wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta przy składaniu Zamówienia, a także za blokowanie i usuwanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na urządzeniu elektronicznym Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości e-mail z informacjami dotyczącymi realizacji Zamówienia oraz wiadomości e-mail zawierającej link do zakupionego E-booka lub zawierającej link umożliwiający dostęp do Webinaru, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi po stronie Klienta, np. przepełnioną skrzynką mailową lub nieprawidłowo podanym adresem e-mail.
- Jeśli E-book jest niezgodny z Umową, Klient może żądać doprowadzenia go do zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia E-booka do zgodności z Umową, jeżeli powyższe jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Sprzedawca doprowadza E-booka do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając charakter E-booka oraz cel, w jakim jest wykorzystywany. Koszty doprowadzenia E-booka do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
- Jeśli E-book jest niezgodny z Umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
1) doprowadzenie go do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
2) Sprzedawca nie doprowadził E-booka do zgodności z Umową zgodnie z ust. 11 niniejszego paragrafu;
3) brak zgodności E-booka z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić E-booka do zgodności z Umową;
4) brak zgodności E-booka z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ust. 11 niniejszego paragrafu;
5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on E-booka do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności E-booka z Umową jest nieistotny.
- Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym E-book był niezgodny z Umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Klient faktycznie z niego korzystał.
- Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Klientowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Obowiązki Sprzedawcy, o których mowa w niniejszym ustępie znajdują zastosowanie również w przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 12 i 13 niniejszego Regulaminu.
- Postanowienia ust. 1-6 oraz ust. 11-15 niniejszego paragrafu znajdują zastosowanie wyłącznie do Klientów mających status Konsumentów lub Przedsiębiorców na prawach Konsumentów.
§ 11. Prawo do odstąpienia od umowy
- Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży, także dla produktów objętych przedsprzedażą, rozpoczyna się od momentu otrzymania maila potwierdzającego zawarcie Umowy. Punkt 11.2 stosuje się.
- W przypadku produktów, które stanowią treści cyfrowe (np. ebooki), jeśli Klient o którym mowa w ustępie 1 powyżej, zażąda dostarczenia treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, straci on w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy (jeśli zatem chcesz mieć możliwość odstąpienia od umowy, nie możesz pobrać treści cyfrowych przed upływem 14 dni od momentu opłacenia zamówienia, dopiero po tym terminie). Zapis ten stosuje się także do Produktów łączonych, jak np. Produkt + konsultacja w zakresie dot. Produktu – od usługi konsultacji Klient może odstąpić na zasadach określonych w ustępie 1 powyżej.
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w stosunku do Przedsiębiorców.
- Klient o którym mowa w ustępie 1 powyżej, realizuje prawo odstąpienia od umowy na przykład poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres poczty elektronicznej: e.sroczynska@withlawpartners.pl.
- Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
§ 12. Postanowienia końcowe
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, który jest konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu, każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej strony internetowej zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klient posiadający Konto zostanie dodatkowo poinformowany o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Usługobiorca posiadający Konto, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Usługodawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.